2014/03/11

Silvie_ART: paperoamo kit 01

... v lednu jsem dostala svůj první Creative Kit! Byl prostě dokonalý! A já měla největší radost na světě!

layout 006/family
I když byly barvy kitu takové krásně jemné, chtěla jsem prostě zpracovat tuhle červenou fotku z rodinného focení na PF. Váže se k tomu příběh o rozbité tiskárně a jedné počmárané fotce, která se musela pogumovat a použít, ale o to, to bylo větší dobrodružství.
A kdyby se někdo ptal na to průhledné tajemství, prostě vytisknete fotku na pauzák a uděláte s tím divy.



materiál z CREATIVE KIT LEDEN :
podkladová čtvrtka - PINK PAISLEE - Color wash - SHINE | české kartičky | foťáček 
pruhovaná stužka | papírové výseky

 abeceda - staré zásoby | flitryDarice | červené srdce - IKEA






layout 007/Liberec
Nejdřív jsem se na speciální štětec, který byl u kitu dívala dost nedůvěřive, ale nakonec to byla ta nejlepší část. Malování barvama nebylo nikdy tak jednoduché. Rychle můžete měnit barvy a stačí vám jen jeden štětec, je z toho naprosto minimum nepořádku a to je podle mě ta největší výhoda!
A samozřejmě jsem ráda použila prořezané čtvrtky a krásnou fotku z Ještědu.









materiál z CREATIVE KIT LEDEN :
podkladová čtvrtka - PINK PAISLEE - Color wash - DIE CUT BRILLIANT, zelená čtvrtka | české kartičky
 foťáčky | komixové bubliny | vodní štětec Pentel

další papíry - GLITZ paper pack - Love you madly | abeceda - CRATE PAPER - thickers Wonder 
dřevěné výseky - Wycinanka | pěnová srdíčka - kik


1 komentář: