2014/01/13

Silvie_ART: Něco hezkého na poznámky

Jak jste se mohli dočíst ve včerejším článku, stala se ze mě scrapbookerka na plný úvazek. Tak mě to nadchlo, že posledních 14 dní nedělám po večerech nic jiného, než že sedím u svého krásného stolu a tvořím. A když zrovna nemám co tvořit, tak vymýšlím, co budu tvořit a hledám různě inspiraci a dělám si poznámky.
A poznámky, to není jen tak, musí být někde hezky seřazené a na jedno místě. Tak jsem se rozhodla si na ně vyrobit nějaký pěkný blog. A protože si udělám taky plno poznámek v práci a něco si třeba vytisknu nebo vystřihnu, potřebovala jsem ještě nějaké desky s kapsou do kterých si budu vkládat tyhle volné věci, aby se neztratili.
A samozřejmě mě nenapadlo nic menšího, než si to všechno pěkně v jednou stylu ozdobit. To se mi teď bude krásně zapisovat každý myšlenka!





červený sešit - IKEA | bílé desky - z lepenky | ustřižky papírů - IKEA, sweet KIT, vlastní tvorba, Cut & Paste FLAIR | dřevěné výseky - Wycinanka | abecedy - Stickers Alphabet CREAM, Thickers Wonder, TIM HOLTZ - Idea-Ology | washi pásky - WILD & FREE, Noviny, vzorek z wahipasky.cz | kamínky - z PA

Tohle je taková novinka, kterou teď najdete pod zastřihávací čárou pod každým mým článkem. Jsou to popsané použité materiály a pokud se dají sehnat, tak odkaz na ně.

4 komentáře:

  1. Krásné ráno a moc gratuluji k úspěchu!!!! To je skvělý vstup do Nového roku. Máš perfektně uklizenou pracovnu. Nadchl mne ten závěsný organizér napravo. Prozradíš, kde se dá zakoupit? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z IKEA a je vážně super, akorát není na 12tkové papíry, protože se v tom ohýbají, ale A4 tam mám v pohodě, různé složky a tak.
      odkaz: http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90198030/

      Vymazat
  2. Moc děkuji. Stará dobrá IKEA, že mne to nenapadlo. .o)))

    OdpovědětVymazat