2013/12/04

Silvie_ART: listopadová challenga na PAPEROAMO

Listopadová soutěž na (už doufám vámi všemi oblíbeném) blogu Paperoamo je u konce, tak můžu i zde, zveřejnit svoji soutěžní stránku. Pravidla byla tentokrát jasně daná. Tři čtverce, tři kulaté ozdoby, oranžová barva a poslední koupené razítko.
Oranžová není teda moje úplně nejoblíbenější barva, ale protože jsem měla krásné podzimní fotky v novém kabátě, které udělala Danielka, nakonec se mi téma celkem hodilo. A aspoň jsem použila jednu z mnoha oranžových čtvrtek, které se mi tady spolu se žlutýma hromadí, ze všech papírových sad, které koupím. Za to růžové odstíny pořád dokupuju a furt je jich málo :-D.
 

Jako základ jsem použila šedý pruhovaný papír Graphic Loop 02, oranžový podklad je obyčejná čtvrtka, kolečka jsou z různých papírových ústřižků, foťáčky jsou také vystřižené z jedné krásné čtvrtky, kterou jsem tady opěvovala už minule myslím.
Hlavním motivem jsou tři čtverce s fotkama a datem na hnědé čtvrtce. Bubliny jsou nakreslené ručně, šedýma odstínama fixů Stabilo. Pěnová písmenka a ozdoby jsou vystřižené ze srdíčkové bordury z obchodu Kik, bílé srdíčko přímo z pěnového papíru.
Srdíčkové nálepky mám z nějakého staršího plata nálepek z vietnamské tržnice (i tam se dají najít poklady).
V razítkování se zatím moc nevyžívám, je to asi tím, že malý stůl a ten bordel kolem razítkování mě odrazuje. Tohle srdíčkové, pěnové razítko jsem použila jako list, na dotvoření podzimního looku celé stránky.

A co vaše podzimní tvoření? Brzo už bude všechno zasněžené, tak využijte poslední barevné dny a vyfoťte něco, co si zaslouží celou velkou stránku.



8 komentářů:

  1. Veľmi pekné. Cez jeseň asi už nič také nevyrobím, ale v zime určite! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je tak pěkný, že bych si nejraději utrhla ruku, abych po tobě měla čím hodit :P

    OdpovědětVymazat
  3. super blog úžasne nápady som nový follower:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe Silvi já taky nemám ráda oranžovou, ale tak se to nějak událo že jsem ji do té challenge hodila . asi právě proto aby to byla výzva :D

    OdpovědětVymazat